WYNIKI « NAJPILNIEJSI

Temat: Pirackie flagi i idioci za kółkiem
Co to za nowa moda, sekta, ugrupowanie czy partia polityczna - samochody z powiewającą czarną piracką flagą. Spotkałam takiego debila w Katowicach, gdy - goniąc jakiś inny samochód, wyprzedził mnie z prawej na rondzie jadąc połową samochodu po chodniku, a chwilę potem przeciął skrzyżowanie na czerwonym. Widziałam ten sam samochód potem w Sosnowcu pod urzędem skarbowym (tablice miał SO..). Jakiś czas później spotkałam dwa inne samochody na katowickich tablicach, a dzisiaj widziałam takiego na tablicach z Jaworzna - gdy omijał zamknięte rogatki... zgłupieli??? Gwyn
Źródło: topranking.pl/1620/pirackie,flagi,i,idioci,za,kolkiem.php



Temat: Pirackie flagi i idioci za kółkiem
Gwyn pisze: Co to za nowa moda, sekta, ugrupowanie czy partia polityczna - samochody z powiewającą czarną piracką flagą. Spotkałam takiego debila w Katowicach, gdy - goniąc jakiś inny samochód, wyprzedził mnie z prawej na rondzie jadąc połową samochodu po chodniku, a chwilę potem przeciął skrzyżowanie na czerwonym. Widziałam ten sam samochód potem w Sosnowcu pod urzędem skarbowym (tablice miał SO..). Jakiś czas później spotkałam dwa inne samochody na katowickich tablicach, a dzisiaj widziałam takiego na tablicach z Jaworzna - gdy omijał zamknięte rogatki... zgłupieli??? Dość sporo ostatnio takich jeździ. Są to świadomi...
Źródło: topranking.pl/1620/pirackie,flagi,i,idioci,za,kolkiem.php


Temat: Pirackie flagi i idioci za kółkiem
On 21 Lip, 11:35, "MarkX" <ma@op.plwrote: | Co to za nowa moda, sekta, ugrupowanie czy partia polityczna - samochody | z powiewającą czarną piracką flagą. Spotkałam takiego debila w Katowicach, | gdy - goniąc jakiś inny samochód, wyprzedził mnie z prawej na rondzie | jadąc połową samochodu po chodniku, a chwilę potem przeciął skrzyżowanie | na czerwonym. Widziałam ten sam samochód potem w Sosnowcu pod urzędem | skarbowym (tablice miał SO..). Nie byl to moze Seat ? MarkX nad morzem w kazdej budzie z pierdolami sa takie flagi i leszcze to kupuja!! :/ zalosne... w zaglebiu widzialem tez pare takich idiotow :/ jak dla mnie wywieszenie sobie takiej flagi to wiocha, porazka totalna :/ wstydzilbym sie wyjechac na miasto.
Źródło: topranking.pl/1620/pirackie,flagi,i,idioci,za,kolkiem.php


Temat: Przedszkolaki/zerowka w autokarze
... zadaję pytania o kolory (wagonów kolejki miejskiej, flag, itp.), niskie, wysokie? Jest w necie trochę zabaw słownych dla przedszkolaków :) Oczywiście to "zajmowanie czasu" jest w miarę zapotrzebowania, bywało tak, że...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30389,95346258,95346258,Przedszkolaki_zerowka_w_autokarze.html


Temat: Czy robicie zabawki dla Waszych dzieci?
My mamy rakietę kosmiczną, flagę piracką, domek dla Misia,kukiełki. Michał uwielbia zbierać wszelkiej maści pudełka, opakowania, wszystko "przyda mi się" i zamiast zestawu plastikowych garnków gotuje w naszych na kuchence ze skrzynki, ladą sklepową jest pudło na samochody, wąż strażacki to stary wąż od prysznica, a moja dawna pasiasta czapka z pomponem w zależności od zapotrzebowania bywa hełmem rycerza, czapką policjanta, kaskiem Boba Budowniczego, albo kapeluszem kapitana piratów.Zabawek ze sklepu nam nie brakuje,ale rzeczywiście te własnoręczne to wielka frajda. Aha, Misiek sam narysował kilka gier planszowych, tylko on potrafi je rozszyfrować i w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,21832171,21832171,Czy_robicie_zabawki_dla_Waszych_dzieci_.html


Temat: Na skrzyżowaniu Niepodległości i Batorego
desperaci gnali nawet po tym wąskim chodniku rozdzielającym pasy jezdni, gdzie z na przeciwka odbywał się normalny ruch samochodów. Cud, że nie doszło do wypadku. Roześmiane gówniarstwo w dredach krzyczało jeszcze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13129,97187667,97187667,Na_skrzyzowaniu_Niepodleglosci_i_Batorego.html


Temat: Maravel hotel na Krecie
200m)jedna autoforce.gr naprzeciw. Polecam wypozyczanie samochodu na miejscu,przyklad oferta autoway 160E/5dni,inne wypozyczalnie 135E,autoforce ok 90E,rezydent:) ponad 200E. Oczywiscie wszedzie biore pod uwage samochody tej samej klasy z A/C,pelnym ubezpieczeniem. Spokojnie mozna sie targowac w kazdej wypozyczalni!Na drogach nie brakuje piratow,ale trzeba sie wpasowac,przez caly pobyt nie widzialem zadnego wypadku.Wyprzedzanie na ciaglych,zakretach,trabienie jest powszechnie spotykane. Wycieczki, jesli nie zalezy komus na polskojezycznym przewodniku to...praktycznie w kazdej wypozyczalni samochodow sa oferowane wycieczki do najatrakcyjniejszych zakatkow krety,szczerze jednak polecam samochod,wychodzi najtaniej. Karty platnicze,najbardziej honorowane sa wypukle,rzadziej electrony i maestro,czesto przy platniczych zdarza sie ze akceptuja platnicze ... uwieraja w stopy:) Morze czesto wzburzone, dlatego mimo upalow czesto wisi czerwona flaga (zakaz kapieli) na plazach. Przystanki komunikacji publicznej przy hotelu,jednakze moze zdarzyc sie ze kierowca nie zabierze pasazerow z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,203,62451534,62451534,Maravel_hotel_na_Krecie.html


Temat: Ceny w Chorwacji
widokami morza i różnych > ciekawych miejsc. Zgadza się - i dlatego warto pojechać tam samochodem bo przejechanie magistrali zostaje na długo w głowie >Przereklamowana jest Makarska, która jest hałaśliwym kurortem. Zgadzam się Nie am co zwiedzać, jedyna atrakcja to płatny wiazd na Św Jurij Tłumy ludzi, ceny z sufitu, bogate jachty, super samochody i dyskotekowe dziewczyny >Niesamowite widoki daje jazda po ... dokonali Serbowie tylko Chorwaci, do czego się przyznają w napisach na murach - niby w zemście za jakieś zbrodnie Serbów. Na co drugim spalonym domu Chorwacka wielka flaga. I ta nieufność ludzi. Szukaliśmy ruin starożytnej Asseri, przejeżdzaliśmy przez iles spalonych lub "przejętych" wiosek. Każdy mijany samochód zwalnia do minimum, każda rejestracja i twarz jest dokładnie lustrowana, czy aby jakiś wygnaniec nie wraca,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,6281975,6281975,Ceny_w_Chorwacji.html