WYNIKI « NAJPILNIEJSI

Temat: ciezko mi a ciezej jest kazdego dnia..
recepty.. ?
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=3300



Temat: Prosba o bana dla Spirita.
że się mylił, a odpowiedzialnością obarczy lekarza wypisującego receptę. albo inne czynniki reasumując : bądźmy ostrożni, zaznajamiajmy się z wieloma punktami widzenia i sami wyciągajmy wnioski. nie pozwólmy natomiast , aby...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=4197


Temat: Leki bez recepty
Na depresję ponoć pomocne są różne suplementy diety. Magnez, wapń, cynk... i cuś tam jeszcze. Informację o lekach bez recepty i suplementach diety dla depresantów znajdziesz tutaj http://www.nerwica.c...onalna-f25.html Użytkownik Bertha edytował...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=5142


Temat: Leki bez recepty
zgadzam sie z przedmowcami-leki od psychiatry ale plus leki bez recepty jak np.magnez i inne o ktorych pisala bertha.ja wyczytalam i dowiedzialam sie od innych depresantow o kwasie foliowym i musze...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=5142


Temat: Jak żyć , gdy nie jest się w stanie nic robić a nikt nie pomaga...?
... nie chce mnie zrozumiec, nawet nie pyta co czuje. Widzi mnie przynebiona , zaczynam mówic o okaleczaniu i ..rozmowa sie urywa a w dłon mi wciska recepte za antydepresanty i tyle....
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=1978


Temat: Witam.
"po prostu wydaje mi się, że antydepresanty to "legalne narkotyki " na receptę" Dobrze powiedziane 'wydaje' Ci się, zanim poruszysz taki temat na forum najpierw warto sie troche przygotowac, może poczytaj...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=4382


Temat: Witam.
wydaje mi się, że antydepresanty to "legalne narkotyki " na receptę. Dobrze to okreslilas: wydaje Ci sie. Sytuacja wyglada jednak inaczej, gdyz najnowszych antydepresantow nie mozna porownywac do narkotykow, chocby dlatego, ... nam nastrój, ale narkotykiem z pewnoscia ona nie jest, wiec czemu mialyby byc nimi nowoczesne antydepresanty? Nie rozumie takiego demonizowania lekow na depresje i wiary w te wszystkie mity na ich...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=4382


Temat: Całe życie dokądś biegnę...
... kto by się przejmował kolejną traumą kiedy w aptekach antydepresanty dostępne są już bez recepty? :stworek
Źródło: forum.alphamale.pl/index.php?showtopic=10669


Temat: Myślenie o samobójstwie Okres przejściowy
Ja mam niejasne, narastające poczucie, że tak właśnie się to skończy. Jasne, że teraz jest super, wszystko się jakoś ułożyło... ale jakieś to wszystko chwiejne i takie "tymczasowe". Może gdyby antydepresanty nie były na receptę, łatwiej byłoby mi myśleć w perspektywie tego, że zawsze będę mogła sobie pomóc. A tymczasem w końcu lekarz zdecyduje że pora je odstawić, minie jakiś czas, obudzę ... wytłumaczyć lekarzowi że chce się ten lek co poprzednio, a nie inny który będzie działać lepiej lub będzie mniej szkodliwy, 6. z wyszarpniętą łzami i szantażem receptą udać się do apteki,...
Źródło: psychocafe.pl/index.php?showtopic=151


Temat: Pomysł
" />Kup sobie deprim bez recepty w aptece, ja kiedyś bralam i poprawial mi humor a wtedy mniej sie stresujesz i mniej buraczysz:) A jak chcesz na recepte cos mocniejszego to niestety ale musisz zacisnac zeby i isc do psychiatry, czasem tez sprzedaja antydepresanty na forach ale nie polecam brac bez nadzoru lekarza... Ja tez planuje isc po jakis seroxat czy ccos...
Źródło: erytrofobia.pl/viewtopic.php?t=67


Temat: Nerwica i dolegliwości brzuszne;/
... psychiatry). Tabletki bez recepty to polecam Nervomix, a jeśli naprawdę chcesz się z tego wyleczyć to idz do psychiatry po leki- mi to przeszło dopiero jak zaczęłam jeść antydepresanty (konkretnie Asertin...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=20435


Temat: Validol wymiękł czy co :( help
" />Nie biorę lekarstw bez recepty, ziołowych bo na moje ataki zupełnie nie działały. Ja w tej chwili od około 8miesięcy biorę antydepresanty i czuję się dobrze. Tu masz temat o ziołach:http://www.forum.nerwica.com/zio-a-t837.html Tu o lekach bez recepty: leki-bez-recepty-t8091.html Tutaj generalnie o medycynie niekonwencjonalnej:http://www.forum.nerwica.com/medycyna-niekonwencjonalna-f25.html
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=16196


Temat: nie chcę antydepresantów
" />Vitalia, nie ma takiej opcji...albo jesz leki bez recepty, czyli ziółka .... , albo wcinasz benzo lub antydepresanty. To, że nie masz depresji nie znaczy, że antydepresanty na ciebie nie...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=15699


Temat: nerwica+depresja..juz nie daję rady
" />Hej!!! Nie ma sensu czekać tylko zasuwaj do psychiatry po receptę. Ja brałam rożne leki i jedyne skutki uboczne jakie odczułam to senność i trudności z koncentracją. Mogę śmiało powiedzieć ... Tranxene, Fluanxol). Dopóki nie zachorowałam sadziłam, że mylnie osoby zażywające antydepresanty na pewno są "dziwne" itd ale teraz juz wiem że to straszna bzdura. Nie ma sensu bać się leków -...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=24037


Temat: Ceny leków
" />wszystkie antydepresanty są na receptę! jakiś validol, melisę czy inne ziółka uspokajajace są w miarę tanie. mo rudotel jest po 16, 00 zł, ale to tylko 30 tabletek --są ludzie...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=776


Temat: Agoniści Dopaminy - Ropinirol i Pramipexol
agonistów dopaminy, skoro zwyczajowo używa się ich w leczeni parkinsonizmu u osób starszych? Można to dostać na "zwykłą" depresję lękową? Aha, i czemu nie masz dostępu tomku33? Lekarz Ci żałuje recepty...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=20279


Temat: Czy lekarz ogolny moze przepisac leki antydepresyjne itp.
... lekarz ogolny/domowy/internista, jak ktos woli moze wypisac mi recepte na jakies leki uspokajajace. Nie musza byc to typowe antydepresanty albo psychotropy, tylko leki troche silniejsze od tych ktore mozna dostac w...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=23484


Temat: Nie mam już siły
... niestety pomoc psychiatry jest potrzebna .ale wtedy są już silniejsze antydepresanty i psychotropy.Na takie leki zwsze przyjdzie czas,jeżeli będzie już taka konieczność pozdrawiam
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=9256


Temat: neuroleptyki + antydepresanty
Byłam wczoraj u lekarza, poszłam po recepte.. Lekarz stwierdził jednak, że jestem w depresji, nie bardzo ciężkiej ale jest to depresja... WIem że przy schizie to cłakiem normalne... Przepisał mi Luxeta. Powiedział żebym się zastanowiła czy chce to brać. To ode mnie zależy.. Czyli byłaby Luxeta 50mg + 1 mg rispolept.. Nie wiem jeszcze czy się zdecyduje na ten antydepresant.. Czy bierzecie taki zestaw? Albo czy w ogole bierzecie antydepresanty..?
Źródło: evot.org/viewtopic.php?t=1834


Temat: Leki bez recepty?
jeśli chodzi o antydepresanty to sa one dostepne bez recepty. sa one robione na bazei dziurawca np. peren albo deprim. o lekach antypsychotycznych niesłyszałem i szczerze wotpie rzeby byłu one dostepne bez recepty. POwiedzmy sobie szczerze, ze persen, czy deprim, o których tu mowa mogą pomóc przy jakichś lekkich zaburzeniach...ktoś pogrążony w silnej depresji niewiele na nich skrzysta...ale zawsze warto spróbować -...
Źródło: evot.org/viewtopic.php?t=1241


Temat: Petycja
Proste Kofeina(kawa) to stymulant tak jak feta. Alkohol-depresant tak jak min. hera. Etanol jest substancją narkotyczną z kategorii depresantów. http://pl.wikipedia.org/wiki/Etanol . Polska należy do kręgu kulturowego, w którym narkotykami nie są nazywane następujące substancje (pomimo udowodnionej szkodliwości i potencjału uzależniającego znacznie przewyższających wiele nielegalnych substancji – dotyczy to zwłaszcza nikotyny): * leki przeciwbólowe dostępne bez recepty, * kofeina oraz podobne substancje zawarte...
Źródło: forum.fokuspace.com/index.php?showtopic=8807


Temat: Jak Ci minął dzień ?- Styczeń 2010
raptem kilka dni (co tu także jest bardzo ważnym czynnikiem, bo depresanci mają tendencję do wmawiania sobie, że wszystko jest fajnie i odwoływania wizyt) Ile orientacyjnie kosztuje leczenie farmakologiczne/miesiąc? Wiem, ze...
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=4548


Temat: Leki bez recepty
Leki bez recepty to mozna sobie brac, ale na lekko obnizony nastroj ... w dodatku cos mi sie wydaje, ze wiele z nich ma o wiele wiekszy wplyw na funkcjonowanie siekajac troszke swiadomosc, niz dobre antydepresanty.
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=5142


Temat: Jeden wielki znak zapytania, jak sobie pomóc
... takich pieniędzy. Czy są jakieś leki antystresowe/ antydepresyjne któe mogą pomóc, a nie zaszkodzą, a które mogę kupić bez recepty ?
Źródło: depresja.ws/index.php?showtopic=4347


Temat: polska sluzba zdrowia
" />Aniołku, zamiast nas pytać, powinnas zapytać lekarza:-) Teoretycznie tak można, ale wszystko zlezy od jego dobrej woli. Mnie mój przepisuje antydepresanty już od dawna. Nie wyobrażam sobie, żebym miała co dwa miesiące zasuwać do psychiatry tylko po receptę. Spróbuj:-)
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=4515


Temat: Jakie leki hamują łaknienie??
Bioxetiin, seronil itp, czyli antydepresanty, ale są na receptę
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=11684


Temat: antydepresanty nie działają?(newsweek)?
... tego typu wydrążą w tej naszej ojczystej skale medycznej ścieżkę dla oddziaływań innych niż tylko przepisywanie recepty. Ten kij niestety dla mnie ma dwa końce. W blasku chwały mogą się już...
Źródło: lith.nerwica.com/viewtopic.php?t=19867


Temat: Dopalacze
... będzie raczej pod wpływem jakiegoś stymulanta albo tryptaminy a nie depresantów ( GHB, GBL, Alkhol, kodeina itp ). Więc w takim przypadku Relanium wydaje się bardzo dobrym wyjściem. Bo działa na...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=20769


Temat: Co to jest narkomania ?
o Depresanty nasenne: alkohol, eter, barbiturany, chloroform, wodzian chloralu o Opioidy, np. opium, kodeina, tramadol, morfina, heroina, metadon * Psychodeliki czyli substancje wywołujące zaburzenia w ośrodkowym układzie nerwowym: o delirianty, np....
Źródło: psychocafe.pl/index.php?showtopic=1145


Temat: Cała prawda o narkotykach.
diazepam, flunitrazepam o Depresanty nasenne: alkohol, eter, barbiturany, chloroform, wodzian chloralu o Opioidy, np. opium, kodeina, tramadol, morfina, heroina, metadon * Psychodeliki czyli substancje wywołujące zaburzenia w ośrodkowym układzie nerwowym: o...
Źródło: osiolkowo.eu/viewtopic.php?t=1381