WYNIKI « NAJPILNIEJSI

Temat: Niedepilowana Maja 34, Andersa, 511-623-101
pod nosem zdegustowana moimi włosami w rowie (!). To po to chodzę do niewydepilowanej, żeby mi narzekała na brak depilacji u mnie? Klasyk też marny, puknąłem ją dwa razy, raz klasycznie,...
Źródło: garsoniera.com.pl/forum/index.php?showtopic=27766



Temat: Włosy na klacie- chcę je mieć
... udac na depilacje laserowa. Od gimnazjum mialem owlosione tulowie. Teraz cholera juz widze włoski rosnace na plecach. Nie wiem co jest z tym testosteronem. Nogi mam owlosione tak raczej normalnie, niezbyt...
Źródło: forum.alphamale.pl/index.php?showtopic=4874


Temat: Depilacja i solariów
W jaki sposób kulturystek utrzymuje czyste ciało golenie i jasnobrązowy lub jest po prostu, że przygotowaliśmy konkurs ..... Jak mam włosy na mojej klatce piersiowej, pleców, ramion, nóg, ale to wszystko ... Depilacja i solariów?
Źródło: forum.megamuscle.pl/viewtopic.php?t=6605


Temat: ATELIER VELLP - USŁUGI KOSMETYCZNE
z użyciem kwasów, specjalistyczny, microdermabrazja) - Oczy (masaż klasyczny, zabiegi: podstawowy, pielęgnacyjny) - Ciało (pielęgnacja biustu, pielęgnacja pleców, zabieg ujędrniający na nogi, brzuch i pośladki, kompleksowa pielęgnacja całego ciała) SERDECZNIE ZAPRASZAMY...
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=13900


Temat: pomocy :( wielki problem, ogromny dyskomfort.
na różne dolegliwości. Mojej koleżance lekarz przepisał ją na białe plamy na plecach.
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=2294


Temat: I basta !! tak ??
Dziewczyno nikt ci sie nie kaze depilowac. Porośnij sobie naturalna sierscia i ciesz sie zyciem ;P A tak powaznie to u facetow wlochy tez sa coraz bardziej zle widziane. Golenie pach to juz standard, rozumiem tez kolesi ktorzy depiluja sobie klaty, bary, plecy itp... no ale Miro troche przegina z goleniem nóg ... hehe
Źródło: forum.wakeboard.com.pl/viewtopic.php?t=88


Temat: włosy...na brzuchu
" /> ">Depilacja laserowa Podane ceny dotyczą jednego zabiegu. Zabieg depilacji: Panie Panowie górna warga 180 200 skronie 100 200 broda 250 350 policzki 150 300 baki 250 350 kark 200 ... 200 plecy 500 700 linia bikini/pachwin 300 500 linia bikini głębokie 400 n/d linia stringów 100-200 200 pośladki 300 450 uda 400-450 600 kolana 100 100 łydki 400 500 stopy 50...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=15000


Temat: Etiaxil u chłopaka.
wodospad i zastanawiam się nad kupieniem Antidralu na plecy. Co do golenia pach to lepiej jest w przypadku stosowania tego typu specyfików je wygolić (nie daj Boże wygolić i od razu używać, bo nie wytrzymasz. Odczekać trzeba po depilacji z 2 dni), bo włosy się sklejają i mogą nieco obniżać i tak już bardzo wysoką skuteczność. Ja na to szczerze leje ciepłym...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=25897


Temat: Mam problem z nadmiernym owłosieniem
" />owłosienie u faceta wcale nie jest takie złe:D może na plecach to faktycznie nieciekawie- są różne kremy do depilacji, kup sobie taki i na 2- 3 tyg będzie spokój:D nie...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=32887


Temat: Depilacja
na rękach też dużo osób depiluje, ale to osoby które maja ciemne i widoczne włosy na rękach - takie męskie. a znam jedną dziewczyne która miała na plecach okropne owłosienie, a była bardzo ładna. przezywali ją goryl i dlatego zaczęła depilować, ale u kosmetyczki - i to mnie akurat nie dziwi
Źródło: plotkara.info/forum/viewtopic.php?t=148


Temat: I Wielki Forumowy Bal Karnawałowy - 13.02.2010
... zabiegów depilacyjnych od nóg, bikini, klatki piersiowej, pleców na uszach kończąc Jak poszedłem do Yves Rocher i zapytałem o depilację nóg to kibita mówi: pan poczeka. Poszła na zaplecze i nagle...
Źródło: forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=3182


Temat: tylko dla kobiet-kosmetyka i leczenie-LASER
DEPILACJA LASEROWA LIGHT SHEER uda 500,00-600,00 zł łydki 400,00-500,00 zł przedramiona 350,00 zł ramiona 250,00-300,00 zł brzuch 250,00 zł pachy 250,00-300,00 zł baki 200,00 zł broda 150,00-350,00 zł górna warga 150,00-200,00 zł bikni 250,00-400,00 zł posladki 300,00 zł plecy 300,00-800,00 zł ceny w lublinie... Proti mnie mało bolało jeśli można to nazwać bólem. Po prostu było takie ukłucie jakby za każdym razem......
Źródło: voltahorse.pl/forum/viewtopic.php?t=4420


Temat: POszukuje dobrej kosmetyczki w Krakowie
hormonalnych po 10 latach brania tabletek. Nie chce wspominac co mialam na twarzy i plecach przez ostatnie pol roku plecki jeszcze nadaja sie do ogladniecia, ale z buzia juz mam super...
Źródło: weselneforum.pl/viewtopic.php?t=56331


Temat: "Ciotowatość" chłopaka: jak to odbieracie?
... plecy" mnie nie kręcą, tak samo jak nie robi tego wspólna depilacja xd
Źródło: victor.com.pl/forum/viewtopic.php?t=11856


Temat: Faceci zrzucają sierść
- jak za długie włoski pod pachami, to przynajmniej przystrzyc! plecy? hmm... mam znajomego, który jak szedł do fryzjera to potem... właśnie - fryzjerka nie dość, że obcinała głowę, to była...
Źródło: nazwa_imprezy.wirtualnezory.pl/forums/viewtopic.php?t=4910


Temat: Męskie owłosienie
dla mnie je depilowac woskiem Ale nie rozumiem czemu cie to przeraza przeciez widzialas,ze takie ma
Źródło: nasz-babiniec.pl/forum/viewtopic.php?t=1195


Temat: Dekoloryzacja,baleyage,pasemka,trwała,strzyżenie
... twarzy, pleców, dłoni, stóp ~ peeling ciała i twarzy ~ manicure, pedicure ~ henna, regulacja ~ zabiegi spłycania zmarszczek ~ zabiegi pielęgnacji oczu ~ oczyszczanie twarzy i pleców ~ depilacja całego...
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=12291


Temat: Mero, Chmielna, 504-752-762 - dawniej Anielewicza
... chiałbym zeby byla:) dostalem pare buziakow, popiescilismy sie troche ale wszytsko w granicach przyzwoitosci(o czym ja mowie:)) cena - 130 pln za depilacje + 50 fbg + 20 napiwek = 200...
Źródło: garsoniera.com.pl/forum/index.php?showtopic=25109


Temat: DEPILACJA/MAKIJAŻE/HENNA/MANICURE/PEDICURE/PARAFINA
pachy, bikini, posladki, ręce) -BOROWINA NA PLECY -MASKA ALGOWO - GIPSOWA NA BIUST -MANICURE/PEDICURE, PAZNOKCIE AKRYLOWE, malowanie, zdobienie -PARAFINA NA DŁONIE/STOPY -HENNA, REGULACJA BRWI- zabieg dodatkowy poza Częstochową -ALGI OCZYSZCZAJĄCE -PŁATY...
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=13816


Temat: Gruczolak przysadki?! POMOCY :(
... niewielką wadę, niecałe 0.5 na minus. Owłosienie, cóż zastanawiałam się nad depilacją bo jest krępujące i nie mam na tym punkcie obsesji! Jest widoczne na plecach brzuchu o nogach nie wspominając....
Źródło: commed.pl/viewtopic.php?t=9464


Temat: Golenie nóg !!! prawda czy fałsz
prosze mi tu małp nie obrażać a jak jest przywiązany do swoich włosów albo religia mu zabrania golenia?? a tak poza tym to taka depilacja na plecach musi boleć ;p
Źródło: forum.plywanie.net/viewtopic.php?t=67


Temat: Dekoloryzacja,baleyage,pasemka,trwała,strzyżenie
kr Depilacja pleców.........................................................................250 kr Depilacja klatki piersiowej............................................................250 kr Maski algowe (chłodząca, odmładzająca, nawilżająca, odżywcza, kozie mleko)................300 kr Ampułki (odmładzające, z kawiorem, do cery naczynkowej, z witaminami)......................100 kr Oczyszczanie twarzy...................................................................300 kr Oczyszczanie pleców...................................................................400 kr Regeneracja dłoni (peeling, manicure, masaż, malowanie)................300 kr Drenaż limfatyczny.....................................................................200 kr Zabieg spłycania zmarszczek.......................................................500 kr Wyprowadzanie paznokci (wrastające paznokcie)...........................200 kr Redukcja cellulitu........................................................................400 kr Zabieg liftingujący twarzy............................................................400 kr Makijaż okolicznośc.....................................................................200 kr Masaż stóp............................................................................... 200 kr Masaż pleców................................................................ ............250 kr Dla stałych klientów rabaty =)
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=12291


Temat: Dekoloryzacja,baleyage,pasemka,trwała,strzyżenie
Depilacja rąk Depilacja pleców Depilacja pach Depilacja bikini Depilacja klatki piersiowej Oczyszczanie Twarzy Pleców Dekoldu Zabiegi na twarz "Wodospad dla skóry" Zabieg nawilżający dla skór przesuszonych i odwodnionych "Topp lifting" Zabieg...
Źródło: forum-norwegia.com/viewtopic.php?t=12291