WYNIKI « NAJPILNIEJSI

Temat: Jak pozbyć się włosów na klacie i brzuchu?
... Nie znacie jakiegos domowego dobrego sposobu na pozbycie sie ich? Golenie chyba odpada bo wlosy sie wzmacniaja, robia grubsze i widac ciemniejsze punkty, poza tym trzeba to robic czesto. Depilacja byla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,4752695,4752695,Jak_pozbyc_sie_wlosow_na_klacie_i_brzuchu_.html



Temat: poradźcie mi jak mam usunąć włosy z rąk?
najlepiej idz do dobrego salonu kosmetycznego. tam co zrobia fachowa depilacje i bedzie po sprawie.. nie radze robic domowymi sposobami bo mozesz sobie tylko zaszkodzic. znam wiele dziewczyn ktore depilowaly rece...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,18441693,18441693,poradzcie_mi_jak_mam_usunac_wlosy_z_rak_.html


Temat: depilator "+" i "-"
Od roku mam swój pierwszy depilator i jedyny jak dotąd, wiec nie mogę podać, jaki preferuję. Mam Philipsa i jestem zadowolona. nie jest idealny, bo omija (on albo ja?) niektóre włoski. ... tak zwanym pojawiają się inne - a więc trzeba to robić zdecydowanie częsciej. Nie stać mnie na laser i zabiegi w gabinecie - depilator jest najlepszym moim zdaniem wyjściem spośród domowych sposobów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,21081872,21081872,depilator_i_.html


Temat: zaraz mnie udusicie, ale...
... 10 lat temu po samodzielnie wykonanej depilacji woskiem i sama bym sobie nie poradziła - żadne domowe sposoby, kremy, odkażanie - tylko lekarz i specjalistyczne lekarstwo! Pozdrawiam!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,21924202,21924202,zaraz_mnie_udusicie_ale_.html


Temat: depilacja
depilacja mam pytanko, czy probowalyscie depilacji w gabinecie kosmetycznym??? ja mam juz serdecznie dosyc golarek, a wszelkie inne sposoby domowe jak kremy itp. mnie uczulaja i chetnie wybralabym sie do kosmetyczki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,23408127,23408127,depilacja.html


Temat: depilacja pastą cukrową - w domu?
Tuya, ja też byłam na takiej depilacji, bikini, ale nie miałam żadnych podrażnień, dziwne... tzn. bezpośrednio po zabiegu skóra była zaróżowiona, no nie ma siły, w końcu włosy się wyrywa więc siłą rzeczy trochę się podrażni:) ale nie było czerwonych kropek, zawsze obecnych u mnie po depilacji woskiem, oraz efektu "oskubanego kurczaka";) zawsze po depilacji woskiem, to aż chodzić nie mogłam, bo ... do domu i się obejrzałam to kompletnie nie było widać że tego samego dnia byłam na depilacji! żadnych siniaków, wylewów tez nie mam, choć po wosku często się zdarzały. więc widać każdem pasuje co innego:) ja jestem zachwycona, na bikini na pewno będę chodzić, ale resztę chciałabym spróbować w domu, tylko czytałam, że tymi domowymi sposobami odrywa się pod włos, a u...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,25103775,25103775,depilacja_pasta_cukrowa_w_domu_.html


Temat: Depilacja pastą cukrową - działa.
dziewczyny, może któraś mi wyjaśni jak to w końcu z tą depilacją jest;) no bo tak- raz czytam, że można depilować się jak płynnym woskiem, czyli smarować i przyklejać paski, potem ... na takiej właśnie depilacji byłam u kosmetyczki. ale tylko bikini, resztę chciałabym usunąć jakimś domowym sposobem za pomocą cukru. ale właśnie to "z włosem" spodobało mi sie o tyle, że nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,25132345,25132345,Depilacja_pasta_cukrowa_dziala_.html


Temat: depilacja cukrowa-proszę o opinie
link to domowego sposobu na wosk mam w ulubionych: www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=57463&page=6&pp=30
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,36018821,36018821,depilacja_cukrowa_prosze_o_opinie.html


Temat: depilator
z autopsji wiem, ze technika depilacji ma duze znaczenie. przede wszystkim peeling. ja robie od dawna domowym sposobem: kawa mielona plus ulubiony zel pod prysznic ewent kropla olejku do kapieli. po peelingu i cieplym prysznicu czekam aby skora wyschla(5minut) i zaczynam depilacje. wtedy sa wieksze szanse ze wlosy sa wyrywane a nie urywane wlasnie - co powoduje szybszy ich wzrost bo urywaja sie przy skorze. dlatego wlos urwany szybciej jest wyczuwalny bo niewiele musi wyrosnac ponad skore a urwany troche dluzszy etap przechodzi. kilka systematycznych depilacji i wszystko sie przerzedzi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,101199982,101199982,depilator.html


Temat: Poradźcie coś do depilacji, błagam!!!
Poradźcie coś do depilacji, błagam!!! Bardzo chcę dbać o miejsca intymne i już mi ręce opadają. Od lat próbuję różnych sposobów, ale zawsze mam duże podrażnienia i wrastające włoski. Wszelkie kremy ... ani zabiegi w dobrych salonach kosmetycznych. Szukam domowych sposobów. Pomóżcie proszę!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,71887086,71887086,Poradzcie_cos_do_depilacji_blagam_.html


Temat: Co na przebarwienia po wrastających włosach?
chyba piszesz o innych przebarwieniach (np. kropki, podraznienia bezposrednio po depilacji) a nie o przebarwieniach po wrastajacych wlosach. Na przebarwienia o jakich dziewczyny pisza pomoze tylko glebokie zluszczanie. Sudokrem nie ma szans. Na pocieszenie powiem, ze po odstawieniu depilatora i powrocie do golenia nie tworza sie nowe blizny a stare bledna, choc nie do konca. Po zamalowaniu samoopalaczem nie jest najgorzej. Kiedys sie zdecyduje na depilacje laserowa i porzadne zluszczanie. Inaczej, domowymi sposobami nie da rady.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,66625937,66625937,Co_na_przebarwienia_po_wrastajacych_wlosach_.html


Temat: Czy opłaca się kupić depilator....?
moim zdaniem absolutnie sie nie oplaca. mi depilator nie usuwa wszystkich wloskow. a te co usuwa, to w wiekszosci nie wyrywa calej cebulki. i potem wrastaja juz po 3 dniach, strasznie swedzi skora. lepiej poczytaj o depilacji cukrowej robionej domowym sposobem. taniej to wyjdzie i dokladniej wydepiluje.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,28252796,28252796,Czy_oplaca_sie_kupic_depilator_.html


Temat: brzydka skóra na nogach......
brzydka skóra na nogach...... drogie forumowiczki!mam straszny problem ze skóra na nogach!po depilacji..depilatorem na nogach zostały mi czerwone krosty a włoski nie mogą sie przebić przez skórę,wrastaja w nią :/ Czy znacie jakies domowe sposoby na takie paskudztwo?pani dermatolog powiedziała mi ze juz tylko laser pomoże....ale jak dla mnie to bzdura kompletna prosze o pomoc :*
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,41802805,41802805,brzydka_skora_na_nogach_.html


Temat: Spisek w/s usuwania zbednego owlosienia
nim smarowac nawet codziennie...... a moze macie jakies domowe sposoby? oprocz wody utlenionej bo naprawde nie dziala na mnie. TO NIEMOZLIWE ZE NIC TAKIEGO NIE ISTNIEJE!!!!! Co wy na to? pozdrowionka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,7700574,7700574,Spisek_w_s_usuwania_zbednego_owlosienia.html


Temat: Meszek pod nosem
Meszek pod nosem Nie jest on bardzo widoczny ale jednak jest, czy wiecie może jak się tego pozbyć? dodam że nie uzywałam jeszcze nic do depilacji twarzy gdyż obawiam się że jak bedą odrastać to będzie je widać bo włoski zrobią się czarne i grubsze. Moze znacie jakieś domowe sposoby albo cokolwiek?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,15161734,15161734,Meszek_pod_nosem.html


Temat: coś z niczego
znam miliony takich sposobów, ale ze jestem jeszcze piękna i młoda to się w nie nie bawię. mogę polecić domową pastę cukrową do depilacji, działa! płukanę z łyżki miodu i litra...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,104698332,104698332,cos_z_niczego.html


Temat: jak oszczędzać
pastę cukrową zrobioną domowym sposobem - (szklanka cukru, cytryna i woda) - koszt praktycznie żaden, a działa naprawdę skutecznie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,91373044,91373044,jak_oszczedzac.html


Temat: Depilacja nog
Depilacja nog Juz nie moge - mam maszynke gilette venus i strasznie ja przeklinam, mam wrazenie, ze nawet swiezo zalozone ostrze jest zupelnie tepe. Zreszta maz to potwierdzil, kiedy raz uzyl w potrzebie. Czego uzywacie do golenia nog? Chodzi mi o domowe sposoby, bo kosmetyczka odpada.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43618,80167318,80167318,Depilacja_nog.html


Temat: Ile wydajecie pieniędzy na swój wizerunek?
... Teraz chodzę też czasem na solarium. Hennę sobię robię sama (brwi, bo rzęs nie umiem), depilacje domowymi sposobami. Więc reszta kasy to idzie na kremy ewentualnie. Aha - do kosmetyczki nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,57421997,57421997,Ile_wydajecie_pieniedzy_na_swoj_wizerunek_.html


Temat: Wakacje + jeziorko + wlosy :(
Ja o wyskoczeniu w stroju kapielowym moge zapomnieć.moze i po 6 godzinnej depilacji mogłabym wyjśc na plazę ale z autopsji wiem ze depilatory, kremy, tylko wzmacniaja włosy.nigdy nie rusze tych wlosków na plecach czy na dekolcie no chyba ze woskiem ale ostatnio jak robiłam wosk domowym sposobem to tylko poparzyłam sobie trochę ciałka.tak ze depiluje tylko nogi i twarz.i pożegnałam sie raz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,26264869,26264869,Wakacje_jeziorko_wlosy_.html


Temat: Epilar?
Witam, w epilarze skladnikiem aktywnym sa enzymy trawiace bialko, ktore maja niszczyc mieszek wlosowy - oni uzywaja trypsyny, a mozna samemu zrobic domowy analog o podobnym dzialaniu i sprawdzic jak dziala nie wydajac takich chorych pieniedzy, tylko zamiast trypsyny uzyc innych enzymow proteolitycznych jak dostepna latwo bromelaina: laboratoriumurody.pl/forum/depilacja-enzymatyczna-domowy-epilar-system,t10524.html Sama nie moge jeszcze nic o skutecznosci powiedziec, bo enzymowalam sie domowym sposobem niedawno,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,41951490,41951490,Epilar_.html


Temat: Epilar?
Witam, I tak o ile chodzi o Epilar. W tej chwili jestem po 4 zabiegu całego zarostu na twarzy, przyznam robiłem to domowym sposobem najpierw depilacja a potem Epilar. Najgorsza była pierwsza depilacja, grube włosy i gęste ale co tam bólu się nie boję. Musze przyznać że to działa teraz odrosty są cienki i białe. Podejrzewam że po kolejnych 4 zabiegach po...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11944,41951490,41951490,Epilar_.html


Temat: EGIPCJANKI- CZY SĄ W SEXIE LEPSZE OD NAS
... normalne nie jest. Poza tym jeśli już Egipcjanin woli naprawdę związać się z Europejką i ma czyste intencje, to robi to dlatego, że chce mieć partnerkę, a nie tylko gospodynie domową....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24864,93607658,93607658,EGIPCJANKI_CZY_SA_W_SEXIE_LEPSZE_OD_NAS.html


Temat: Depilacja intymna dla mężczyzn
... Ja się zastanawiam się nad jakąć depilacją domowym sposobem, bo mam kłaków dosyć.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,783,69104046,69104046,Depilacja_intymna_dla_mezczyzn.html


Temat: depilacja
depilacja Dziewczyny, zblizaja sie Walentynki i chcialabym w prezencie dla mojego faceta zrobic sobie jakas dziekawa fryzure intymna. Nie mam tylko pojecia co jest teraz modne, gdzie to mozna dobrze zrobic (domowe sposoby srednio mnie zachecaja) i ile to kosztuje. Poradzcie mi prosze.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,520,10596779,10596779,depilacja.html


Temat: Fryzjer intymny
Fryzjer intymny Czy któraś z was była kiedyś u takiego fryzjera? A może macie jakieś domowe sposoby, żeby TO miejsce nie wyglądało jak "dżungla"? Nie mówię tutaj o depilacji okolic bikini,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,520,5042472,5042472,Fryzjer_intymny.html


Temat: lato a ja się wstydzę nóżki pokazać :(
lato a ja się wstydzę nóżki pokazać :( przyszło lata, gorąco, chciałabym założyć spódniczkę, ale wstydzę sie moich nóg...otóż kiedyś (jak jeszcze było zimno) po którejś z kolei depilacji zauważyłam wrastające ... domowe sposoby?!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,25251846,25251846,lato_a_ja_sie_wstydze_nozki_pokazac_.html


Temat: juz na poczatku stres
... nie zaszkodzi bobasowi? To jeden problem, drugi jest taki, ze w ostatnia sobote bylam na depilacji laserowej brzucha!!! Boze, nie daruje sobie, jesli zaszkodzilam dziecku. Ta kobieta pytala sie czy jestem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,88948129,88948129,juz_na_poczatku_stres.html


Temat: Depilacja: plastry do wosku - jakie ???
Depilacja: plastry do wosku - jakie ??? Skończyły mi się te specjalne dodawane do wosku. Wosk jeszcze mam. Czy można dokupić same takie paski ? Jakie , gdzie ? A może można coś wykombinować domowym sposobem ? I jeszcze jedna sprawa : chciałabym spróbować zrobić w domu sama taką masę cukrową do depilacji - podobno działa super. Czy może któraś z Was...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,580,12244211,12244211,Depilacja_plastry_do_wosku_jakie_.html


Temat: wrastające włoski po depilacji
Ja co prawda robie sobie depilacje u kosmetyczki ( sama sie boję ) ale ona mi zawsze daje takie ampułki ( nie wiem co tam jest napisane, jakieś hieroglify chemiczne) i tam jest taki płyn który sie wciera po depilacji i pomaga, raz ze nie wrastaja a dwa ze wolniej rosną. Może przejdź się do jakiegos gabinetu kosmetycznego i zapytaj sie czy możesz takie u nich kupic ( moje kosztuja 15 złotych za ampułke) A z " domowych " sposobów polecam częste peelingi, złuszcza naskórek i włoskom będzie prościej sie przebić przez skóre....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,580,13231613,13231613,wrastajace_wloski_po_depilacji.html


Temat: Wosk
Ja wytrzumuję wosk w pachwinach i na nogach (robię sama plastrami na zimno, wcześniej robłam u kosmetyczki, ale cenowo wychodzi korzystniej domowym sposobem), a pod pachami nie jestem w staie. Moja koleżanka bez problemu robi depilację woskiem pod pachami, za to przy bikini poryczała się z bólu i powiedziała nigdy więcej. Cóż, to chyba tak jest, że każdy ma inny prób odporności na ból w różnych miejscach ciała. A z drugą koleżanką przed depilacją nóg i bikini znieczulamy się kilkoma drinkami i później idzie już prawie wszystko wytrzymać )
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,580,25338007,25338007,Wosk.html


Temat: Depilacja- krostki...
Depilacja- krostki... Długi czas goliłam się golarką ale ostatnio zaczęłam korzystać z kremu. Jednak po rocznym korzystaniu z golarki pozostały mi na nogach krostki. Co mogę zrobić z tym fantem(A najlepiej domowym sposobem)?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,23932989,23932989,Depilacja_krostki_.html


Temat: Depilacja-krostki...
Depilacja-krostki... Długi czas goliłam się golarką ale ostatnio zaczęłam korzystać z kremu. Jednak po rocznym korzystaniu z golarki pozostały mi na nogach krostki. Co mogę zrobić z tym fantem(A najlepiej domowym sposobem)?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,23974094,23974094,Depilacja_krostki_.html


Temat: domowym sposobem
domowym sposobem Depilować można się także domowym sposobem :-) Zauważyłam, że golenie nóg w wannie pod wodą (zwykłą maszynką jednorazową) nie podrażnia skóry. Koszty prawie żadne a efekt rewelacyjny, polecam. Czekam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24024,21349634,21349634,domowym_sposobem.html


Temat: Depilator
Ja zawsze przed depilacja robie peeling i pożniej tak z raz czy dwa w tygodniu tez. Pomaga. Jak chcesz sobie zrobic go domowym sposobem to polecam oliwkę + cukier. :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31799390,31799390,Depilator.html


Temat: Może jednak depilator zamiast wosku? Wasze opinie.
Tak tak.. depilacja to bardzo poważna sprawa. Próbowałam już wielu metod - oprócz depilacji laserem. Wosk robiony w domowych warunkach nie jest najlepszym wyjściem, ponieważ często się kawali i nierównomiernie usuwa ... nie czekało - tak czy siak efekt jest marny... a włoskiza 2 dni znów w gotowości do oglądania świata. Najszybszy sposób - golarka - przeze mnie stosowana codziennie do depilacji pach. Na inny sposób sie nie zdecydowałam - oprócz drobnego incydentu zw. z poparzeniem skóry kremem do depilacji. kilkukrotnie byłam na depilacji woskiem w time for wax. - miła atmosfera, ładne wnętrza... ... odpada. Uważam, że najlepszą metodą usuwania zbędnego owłosienia są depilatory elektryczne. Od kilku ładnych lat używam depilatora philips z przystawką masującą, a genialny jest z przystawką chłodzącą. W zimie przy uczuciu ... Depilatora używam także do usuwania owłosienia z okolic bikini. Włoski rosną tu o wiele wolniej więc comiesięczna obsługa wystarcza. Żeby włoski nie wrastały należy co jakiś czas użyć zwyczajnej golarki. Co do bólu - ja po kilku latach czuję tylko mrowienie.Podobno sposobem na ułatwienie depilacji jest poprzedzająca ją ciepła kąpiel. Jedyne co mnie denerwuje to czas jaki trzeba poświęcić na dokładną depilację....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,580,98406309,98406309,Moze_jednak_depilator_zamiast_wosku_Wasze_opinie_.html


Temat: depilacja laserowa w domu
przytoczone nie są ścisłe ale nie znam dokładnie problemu od strony medycznej ale wiem jakie są trendy techniczne bo mamy kilka nowych prototypów takich urządzeń od znanych producentów depilatorów stosowanych w ... chyba że ktoś ma duuuuuuzo cierpliwości. Kilka pojedynczy błysków z depilatora potrafi wypalić dziurę w papierze ( 5x1cm) co przypadkowo zrobiłem  w czasie testów bez filtra, a moc 0,5 W skupiona nawet na główce od szpilki chyba nie da rady tego zrobić. Może znani producenci domowego sprzętu czy depilatorów zrobią podobny depilator z szeregiem takich diód i może będzie on kosztował tyle...
Źródło: topranking.pl/1850/depilacja,laserowa,w,domu.php


Temat: Czego jeszcze nie wiesz o domowej depilacji
jak widze to sie nasila... Gość portalu: ania napisał(a): > Który wosk jest lepszy: na ciepło czy na zimno? Jakie miejsca depilować > kremem? Czy można golić się męską maszynką? O to pytacie w listach. > Postaramy się rozwiać te wątpliwości. > > > Często brakuje nam czasu lub pieniędzy na regularne wizyty u kosmetyczki. > Dlatego takim powodzeniem cieszą się domowe sposoby depilacji. I tu pojawia > się dylemat: którą metodę wybrać? W zależności od tego, na co się > zdecydujemy, włoski nie będą odrastały albo przez kilka dni, albo nawet > przez kilka tygodni. Woski oraz depilator dają nam spokój na miesiąc. Kremu > używać musimy nieco częściej, zaś golarki nawet codziennie. > > Wosk na ciepło czy na zimno > > ... przyłóż specjalny pasek i oderwij > szybkim ruchem - zawsze w kierunku "pod włos". > Co nim depilować? > Najlepiej nogi, pachy i wąsik. Plastry mają rozmaitą wielkość, możesz je > więc dopasować do różnych części ciała. Gdy plastry są zbyt duże, potnij je > na małe kawałki, a depilacja nie będzie tak bolesna. > Czy można używać go przy kruchych naczynkach? ... i plastry (wosk na zimno), Joanna, 9 > zł. > > Depilator - najlepszy do nóg > > Czy taka metoda jest bolesna? > Niestety, tak, gdyż depilator, jak pęsetka, wyrywa ... do > nóg, a nie do delikatnych miejsc. Warto też kupić depilator, który schładza > skórę, znieczulając ją przed usunięciem włosków (np. Satin ice optima, > Philips). > Jak go stosować? > Najpierw weź ciepłą kąpiel i wymasuj nogi szorstką rękawicą. Potem starannie > wytrzyj ciało (musi być suche!) i nastrosz włoski. Teraz lekko napnij skórę, > przyłóż depilator pod kątem prostym i wykonuj nim okrężne ruchy "pod włos". > Polecamy: depilator Satin ice optima, Philips, 379 zł. > > Gdy golisz się maszynką > > Czy można używać męskiej maszynki? > Nie. ... się miękkie, więc łatwiej je > usunąć. > Co robić, gdy golarka podrażnia skórę? > Po goleniu smaruj ciało balsamem łagodzącym. Są też preparaty do pielęgnacji > skóry po depilacji. Możesz również użyć D-panthenolu. > Jak zapobiegać wrastaniu włosów? > Prostą metodą jest nacieranie ciała szorstką rękawicą podczas kąpieli. Ale > nie zawsze daje to rezultaty. > Czy po takiej depilacji włoski ... wcześniej zrobić próbę uczuleniową, nakładając > na skórę odrobinę kremu. > Co nimi depilować? > Nogi, pachy, a szczególnie okolice bikini. Ten sposób depilacji jest bowiem > bezbolesny. Pamiętaj jednak, by ... razem z włoskami specjalną szpatułką dołączoną do opakowania. Potem spłucz > ciało letnią wodą bez mydła i nałóż peparat po depilacji, który złagodzi > podrażnienia. > Polecamy: krem Veet, 15 zł,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,7553903,7553903,Czego_jeszcze_nie_wiesz_o_domowej_depilacji.html